Get Your Informations Here About Ebooks, Marketings, Build Blog/Website, Etc. These informations will refresh from time to time. So, please updated yourself with much informations right here.

Tuesday, January 9, 2007

Malaysiapal Info 3

Membuka Akaun Kad Debit Termudah

Cara yang paling mudah untuk mengeluarkan duit dari PayPal ialah dengan membuka akaun di 1BankCard.com. Apa yang perlu anda lakukan ialah anda dikehendaki untuk membeli debit kad di http://www.accentcard.com. Harganya ialah $29 USD ataupun lebih kurang RM106.43 (kadar ini mengikut harga pertukaran wang semasa e-book ini ditulis)
Cara ini amat-amat tidak berbaloi kerana proses yang akan dijalankan agak lambat kerana “kit” yang akan anda terima dipos dari US dan ini akan memakan masa untuk kita menerima “kit” tersebut.
TETAPI, terdapat alternatif yang telah diambil oleh pihak MK Deals Sdn. Bhd. Anda hanya perlu melayari http://malaysia.accentcard.com dan syarikat ini berpusat di Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur.
MK Deals Sdn. Bhd. adalah agen kepada Accent Card yang berpusat di Pheonix, USA. Mereka menawarkan pada harga yang amat-amat berpatutan iaitu RM100 sahaja. Mereka akan menghantar satu “kit” lengkap menggunakan pos ekspress. Dalam masa 2 hari sahaja “kit” itu akan sampai ke tangan anda. Apa yang anda akan peroleh ialah kad debit Accent Card beserta nombor pin, manual bagaimana anda mengaktifkan tersebut (akan diterangkan di dalam e-book ini) dan beberapa brochure mengenai Accent Card.
Untuk mendapatkan kad debit Accent Card anda, anda hanya perlu depositkan RM100 kepada pihak MK Deals Sdn. Bhd. melalui online banking ataupun wang pos kepada:
Online Banking
Nombor Akaun: 164137460005
Name on Account: Muhammad Khuzairil bin Mohd Hussaini
E-mail Address: support@malaysia.accentcard.com
Nombor Akaun: 14420062394526
Name on Account: Muhammad Khuzairil bin Mohd Hussaini

Wang Pos

MK Deals SDN.BHD.
Suite 9.01, 9th Floor Wisma Zelan,
Jalan Tasik Permaisuri 2, Bandar Tun Razak,
56000 Kuala Lumpur,
Malaysia.

Bagi setiap pembayaran menggunakan menggunakan online banking, anda perlulah menghantar sekali bukti salinan pembayaran telah dibuat bagi tujuan semakan dan mengelakkan penipuan. Anda bolehlah menghantar emel kepada support@malaysia.accentcard.com memberitahu pembayaran yang telah dibuat ataupun faks bukti pembayaran kepada nombor +60(3) 9173 2412.
Mengaktifkan kad
1) Anda perlu mengaktifkan kad anda di http://www.1bankcard.com. Klik pada “English” di bahagian sebelah kiri pada laman web tersebut. Ini bagi mendaftarkan kad debit Accent Card anda.
2) Masukkan segala butiran yang sebenar tentang diri anda kerana butiran-butiran ini akan digunakan untuk verify kad anda bahawa anda adalah pemilik kad yang sebenar.
3) Klik pada “Card Management:”. Selepas anda telah mendaftarkan diri, dalam masa beberapa minit, anda bolehlah login ke dalam akaun anda menggunakan nombor kad dan password yang telah anda setkan.

Untuk Mendapatkan Terus Ebook Percuma & Berharga Ini KLIK SINI

No comments: