Get Your Informations Here About Ebooks, Marketings, Build Blog/Website, Etc. These informations will refresh from time to time. So, please updated yourself with much informations right here.

Tuesday, July 24, 2007

Percuma Video Internet Marketing Bernilai $397

"Sila ikuti langkah-langkah mudah berikut untuk mendapatkan Video Internet Marketing yang bernilai hampir $397 secara PERCUMA..."
Anda juga akan mendapat hak jualan tanpa sebarang kos!
1. Pergi ke laman web Learn The Basics. Klik di sini untuk ke laman web tersebut.
2. Anda boleh melihat produk-produk yang akan anda dapat secara percuma di laman web tersebut terlebih dahulu, atau terus melakukan langkah ke-3 berikut.
3. Klik pada link menu Join Free untuk membuat sedikit pendaftaran:
4. Isi maklumat yang diperlukan:
Bahagian yang wajib diisi adalah First Name, Last Name, Email Address dan juga Password. Jika anda mahu melakukan program Affiliate mereka, anda boleh isi Paypal Email.
Ada yang tidak tahu apa itu First Name dan juga Last Name. Sebagai contoh, nama penuh anda katakan Mohd Zaki bin Majid. Maka,
First Name: Mohd Zaki
Last Name: Majid
Kemudian anda tick (tanda) pada "I accept the Terms & Conditions".
Setelah anda mengisi semua ruang yang diperlukan, tekan button Submit.
5. Anda akan dibawa ke satu page terima kasih dan di situ, anda akan ditawarkan dengan "One Time Offer". Jika anda mahu membeli produk yang ditawarkan di situ, anda boleh melakukannya, jika tidak mahu, scroll down page tersebut sampai habis dan klik pada link "No, thanks I'm not interested... maybe next time":
6. Akan keluar satu pop-up untuk pengesahan anda, klik sahaja Ok:
7. Sekali lagi, mereka akan membawa anda ke satu page tawaran "One Time Offer". Seperti biasa jika anda tidak mahu membeli, scroll down page sampai habis dan klik pada link No, thanks I'm not interested... maybe next time":
Anda akan dibawa ke satu page Pengaktifan Akaun anda. Untuk itu, anda perlu menggunakan Activation Code untuk pengaktifan:
Jangan tutup lagi page Pengaktifan tersebut. Untuk mendapatkan Activation Code, anda perlu mengesahkan pendaftaran anda terlebih dahulu. Lakukan langkah berikut untuk pengesahan pendaftaran.
8. Kemudian, sila buka Inbox emel anda dan buka emel yang bertajuk "RESPONSE REQUIRED: Confirm your request for information from learn-basics":
Klik pada link URL pengesahan di dalam emel tersebut:
dan pengesahan anda berjaya dilakukan. Tutup page tersebut:
9. Buka Inbox emel anda semula (refresh dahulu Inbox) dan buka satu emel yang bertajuk "Thanks for joining Learn-The-Basics.com" dan dapatkan Activation Code di dalam emel tersebut:
10. Masukkan Activation Code itu tanpa tanda " " ke dalam bahagian text Box di page Pengaktifan sebelum ini:
11. Jika berjaya, anda akan terus dibawa ke page Member. Klik pada link menu Downloads:
12. Kemudian klik pada link menu "Click Here" untuk ke page Download produk Percuma:
13. Terakhir sekali adalah klik pada link menu "Training Videos":
Itu sahaja langkahnya. Anda sudah boleh mendownload item-item percuma yang diberikan oleh mereka di laman download tersebut.
Sekian dan semoga bermanfaat.
Salam sukses!

Yang ikhlas,

www.adsense-profit.blogspot.com

No comments: