Get Your Informations Here About Ebooks, Marketings, Build Blog/Website, Etc. These informations will refresh from time to time. So, please updated yourself with much informations right here.

Friday, January 5, 2007

Informasi Kepada Semua Internet Marketer

Kepada semua internet marketer yang menjual barangan atau produk ke seluruh dunia, anda sebenarnya dapat menerima pembayaran melalui pembayaran kad kredit. Mungkin sudah ramai yang mempunyai akaun Paypal, dan sudah lama menikmati hasil daripada julan produk anda ke peringkat global. Bagi yang baru menceburi dunia internet dan mahu menjual produk, anda sebenarnya bernasib baik. Pasaran dan produk anda bukan sahaja dapat di capai oleh pembeli domestik, tetapi juga pembeli global. Mungkin anda tidak tahu atau masih belum mempunyai akaun Paypal bagi tujuan menerima pembayaran yang dibeli oleh pelanggan dengan menggunakan kad kredit. Lebih luas pasaran anda, maka lebih besar peluang anda untuk menjana keuntungan. Kalaupun promosi produk anda meluas dan dicapai oleh jutaan pelanggan seluruh dunia, tetapi masalah tetap muncul kerana mereka tidak dapat produk anda...dan anda tidak dapat duit mereka! Jadi usahlah berlengah lagi...teroka pasaran, jana keuntungan sebanyak mungkin. Produk anda tetap dicari oleh pengguna internet dunia. Jangan bazirkan usaha anda...dapat dilayari tapi tiada akses atau link untuk pembayaran. Kalau itu berlaku, ANDA yang rugi. Cuba fikirkan berapa jumlah penduduk dunia hari ini. Andai kata 10% daripada mereka mencapai dan membeli produk anda....Kiralah berapa keuntungan yang bakal anda dapat.

Untuk sesi seterusnya, saya akan cuba berkongsi informasi bagaimana anda dapat menerima pembayaran produk anda terutama kepada pelanggan anda yang membeli menggunakan kad kredit.

Bersambung....Nantikan maklumat selanjutnya

Jutawanster

No comments: